29
novembre
2023
Comparteix a les xarxes
El Port de Barcelona inicia la licitació per al projecte Nexigen
El Port ha iniciat el procés de licitació per a construir una subestació elèctrica amb la qual electrificarà tots els punts d'atracada.

El Port ha iniciat el procés de licitació per a construir una subestació elèctrica amb la qual electrificar tots els punts d’atracada dels creuers, la molla Prat i les terminals de ferris de la dàrsena de Sant Bertran i la molla de Costa.
Permetent que els vaixells puguin apagar els seus motors auxiliars reduint la contaminació ambiental i acústica. S’estima que per a 2030 s’eliminaran 66.000 tones de CO₂ i 1.234 tones de NOx de les emissions de l’activitat portuària.
Es preveu que l’obra, part del projecte Nexigen i el pressupost del qual empra 14 milions d’euros dels 110 milions assignats, estigui finalitzada en 2025.
Notícies relacionades

El districte tecnològic 22@ duplica la contractació d’oficines i assoleix els 93.000 m2 gràcies a les telecomunicacions i la IA

Penguin Random House inverteix 36 milions al seu centre de distribució de llibres de Barcelona, el més avançat d’Europa

Sanofi ubicarà a Barcelona el seu hub d’excel·lència global especialitzat en intel·ligència artificial (IA) i R+D

Subscriu-te al nostre Newsletter
Subscriu-te
Segueix-nos a les xarxes socials