29
novembre
2023
Comparteix a les xarxes
El Port de Barcelona inicia la licitació per al projecte Nexigen
El Port ha iniciat el procés de licitació per a construir una subestació elèctrica amb la qual electrificarà tots els punts d'atracada.

El Port ha iniciat el procés de licitació per a construir una subestació elèctrica amb la qual electrificar tots els punts d’atracada dels creuers, la molla Prat i les terminals de ferris de la dàrsena de Sant Bertran i la molla de Costa.
Permetent que els vaixells puguin apagar els seus motors auxiliars reduint la contaminació ambiental i acústica. S’estima que per a 2030 s’eliminaran 66.000 tones de CO₂ i 1.234 tones de NOx de les emissions de l’activitat portuària.
Es preveu que l’obra, part del projecte Nexigen i el pressupost del qual empra 14 milions d’euros dels 110 milions assignats, estigui finalitzada en 2025.
Notícies relacionades

Barcelona, primera ciutat de món en participants i quarta en nombre de congressos

Catalunya és la segona regió del món en atracció d’inversió tecnològica per al sector de la salut digital

Barcelona se situa com la millor ciutat d’Europa per a la inversió immobiliària en residències d’universitaris

Subscriu-te al nostre Newsletter
Subscriu-te
Segueix-nos a les xarxes socials