04
gener
2023


Comparteix a les xarxes

L’elecció de la participació de l’INCASÒL, ho han realitzat experts contractats per la Comissió Europea, destacant “la tasca, experiència i idees de l’INCASÒL” com un col·laborador important per a aquest projecte.

 

El projecte serà coordinat pel Nuovo Circondario i el Ministeri de Desenvolupament, Treballs Públics i Administracions de Romania, i participaran una vintena d’organitzacions europees.

 

La iniciativa se centrarà en infraestructures verdes i blaves en un context urbà, tenint en compte aspectes com, el transport sostenible, la gestió de l’aigua o l’agricultura urbana.

 

Ser partnership en aquest projecte té com a objectiu, plantejar plans d’acció per a millorar les regulacions existents i poder afrontar els reptes de les ciutats i les zones urbanes. A més, millorar i donar suport a fons de finançament innovadors i més accessibles per a les zones urbanes. D’altra banda, compartir i desenvolupar coneixement.

Comparteix a les xarxes

Notícies relacionades

Catalunya és la segona regió del món en atracció d’inversió tecnològica per al sector de la salut digital

Notícies

Catalunya és la segona regió del món en atracció d’inversió tecnològica per al sector de la salut digital

Barcelona se situa com la millor ciutat d’Europa per a la inversió immobiliària en residències d’universitaris

Notícies

Barcelona se situa com la millor ciutat d’Europa per a la inversió immobiliària en residències d’universitaris

Barcelona Catalonia
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.