09
setembre
2025
Comparteix a les xarxes
La japonesa Trend Micro, líder mundial en ciberseguretat, tria Barcelona per obrir el seu hub a Europa
Ubicades al districte 22@ de Barcelona, a les noves instal·lacions hi treballaran 300 professionals abans del 2027

Trend Micro, multinacional japonesa líder mundial del sector de la ciberseguretat, ha triat Barcelona per ubicar-hi el seu hub estratègic per a les seves operacions al sud d’Europa. A les noves instal·lacions, ubicades al districte 22@ de Barcelona, hi treballaran 300 professionals abans del 2027, quan culminarà la primera fase d’un projecte que es preveu més ampli, per continuar liderant el sector des de Barcelona.
Com a primer pas en el seu nou projecte, Trend Micro ha inaugurat una nova oficina corporativa a la Torre Mapfre de Barcelona. Aquest nou hub acollirà funcions clau d’enginyeria, operacions, suport i desenvolupament de negoci, i actuarà com a punt de connexió amb institucions acadèmiques i altres agents de l’ecosistema de ciberseguretat.
En l’elecció de Barcelona com hub, la companyia ha valorat la connectivitat internacional, l’alta qualitat de vida, uns costos d’implantació raonables i un ecosistema empresarial potent en tecnologies de la informació. També la presència a la ciutat del Mobile World Congress, les incubadores empresarials, les universitats, els centres de recerca, així com el teixit empresarial del 22@. Trend Micro té 7.500 professionals arreu del món i una facturació propera als de 3.000 milions de dòlars anuals.
Cal destacar que el sector de la ciberseguretat viu un gran creixement a Barcelona, ciutat que compta amb 160 hubs tecnològics internacionals, que donen feina a gairebé 35.000 professionals i amb un impacte de 2.800 milions d’euros, el 36% d’aquests dedicats a la ciberseguretat. A Catalunya, d’altra banda, hi ha més de 500 empreses de ciberseguretat, que donen feina a 10.600 professionals i sumen un volum de negoci de 1.473 milions d’euros anuals.
Notícies relacionades

La inversió immobiliària es duplica a Barcelona i la contractació d’oficines creix un 13%

El gegant automobilístic xinès Chery obrirà un centre d’R+D a Cornellà de Llobregat

La ciutat de Barcelona duplica la inversió per impulsar la ciència i la innovació

Subscriu-te al nostre Newsletter
Subscriu-te
Segueix-nos a les xarxes socials