19
octubre
2020


Comparteix a les xarxes

La empresa de logística UPS, amb seu a Atlanta, a Geòrgia (EE UU), i un dels principals operadors mundials de paqueteria, ha invertit 40 milions d’euros en les seves noves instal·lacions a la ZAL del Port de Barcelona. Aquestes instal·lacions es posaran en marxa en unes setmanes i seran el seu centre de referència per a les operacions del sud d’Europa. Ocupen més de 24.000 m2  i estan equipades amb una tecnologia de classificació de darrera generació per a la seva eficiència i capacitat.

https://www.lavanguardia.com/economia/20200930/483763622466/ups-invierte-zal-barcelona.html

Comparteix a les xarxes

Notícies relacionades

Barcelona Catalonia porta a Expo Real 2025 oportunitats d’inversió i projectes urbanístics innovadors

Notícies

Barcelona Catalonia porta a Expo Real 2025 oportunitats d’inversió i projectes urbanístics innovadors

Barcelona Catalonia presenta a The District i a Expo Real projectes estratègics i oportunitats d'inversió, amb un model de desenvolupament inclusiu, sostenible i cohesionador

Notícies

Barcelona Catalonia presenta a The District i a Expo Real projectes estratègics i oportunitats d’inversió, amb un model de desenvolupament inclusiu, sostenible i cohesionador

La nord-americana Digital Realty inverteix 230 milions d’euros en un centre de dades a Sant Adrià de Besòs

Notícies

La nord-americana Digital Realty inverteix 230 milions d’euros en un centre de dades a Sant Adrià de Besòs

Estigueu al dia de les darreres notícies econòmiques de Barcelona-Catalonia

Barcelona Catalonia
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.