11
febrer
2020


Comparteix a les xarxes

1. Aquest projecte té com a objectiu final el subministrament d’energia elèctrica des del moll als vaixells que atraquin al Port a través de la seva connexió a la xarxa elèctrica quan amarrin, deixant de tenir els seus motors en marxa i eliminant, per tant, emissions contaminants. A més, s’ impulsarà també la producció d’energies renovables al recinte portuari -principalment fotovoltaica- per tal que l’energia elèctrica necessària per realitzar el subministrament als vaixells provingui de fonts de producció netes.

Més informació: https://www.viaempresa.cat/territori/port-barcelona-molls-electrificats_2109858_102.html

Comparteix a les xarxes

Notícies relacionades

Barcelona Catalonia porta a Expo Real 2025 oportunitats d’inversió i projectes urbanístics innovadors

Notícies

Barcelona Catalonia porta a Expo Real 2025 oportunitats d’inversió i projectes urbanístics innovadors

Barcelona Catalonia presenta a The District i a Expo Real projectes estratègics i oportunitats d'inversió, amb un model de desenvolupament inclusiu, sostenible i cohesionador

Notícies

Barcelona Catalonia presenta a The District i a Expo Real projectes estratègics i oportunitats d’inversió, amb un model de desenvolupament inclusiu, sostenible i cohesionador

La nord-americana Digital Realty inverteix 230 milions d’euros en un centre de dades a Sant Adrià de Besòs

Notícies

La nord-americana Digital Realty inverteix 230 milions d’euros en un centre de dades a Sant Adrià de Besòs

Estigueu al dia de les darreres notícies econòmiques de Barcelona-Catalonia

Barcelona Catalonia
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.