29
gener
2024
Comparteix a les xarxes
Barcelona: Tercera ciutat Europea preferida per a emprenedors segons StartUp Heatmap Europe
Barcelona ha estat destacada com la tercera ciutat preferida per a noves empreses a Europa

Barcelona ha estat destacada com la tercera ciutat preferida per a noves empreses a Europa, segons StartUp Heatmap Europe i el World’s Best Cities 2024. La ciutat se situa en el vuitè lloc a nivell mundial i tercer a Europa, destacant pel seu capital humà, educació, connexions locals i internacionals, i obertura. Més del 50% dels treballs són en àrees d’alt coneixement, amb instal·lacions científiques com el sincrotró Alba i el supercomputador Mare Nostrum.
Projectes com la Ciutadella del Coneixement impulsen la ciència i innovació. Gràcies a l’estratègia, Barcelona Green Deal va premiar a la ciutat amb el European Entrepreneurial Region Award 2023.
Notícies relacionades

El districte tecnològic 22@ duplica la contractació d’oficines i assoleix els 93.000 m2 gràcies a les telecomunicacions i la IA

Penguin Random House inverteix 36 milions al seu centre de distribució de llibres de Barcelona, el més avançat d’Europa

Sanofi ubicarà a Barcelona el seu hub d’excel·lència global especialitzat en intel·ligència artificial (IA) i R+D

Subscriu-te al nostre Newsletter
Subscriu-te
Segueix-nos a les xarxes socials