25
març
2024


Comparteix a les xarxes

Aena planeja construir un hotel en l’aeroport del Prat com a part d’un pla estratègic per a promoure establiments hotelers en les proximitats d’aeroports en cinc ciutats espanyoles, incloent-hi Barcelona.

La consultora Catella, especialitzada en inversions immobiliàries, ha estat assessorant a Aena des de gener i anticipa que els projectes immobiliaris podrien començar dins de tres anys. Actualment, Catella està enfocada a analitzar el sector turístic i els viatges de negocis a Barcelona, així com les tendències i necessitats hoteleres prop de l’aeroport.

L’adjudicació del projecte, per al qual van competir cinc grans empreses immobiliàries nacionals, es va realitzar per una quantitat de 1,52 milions d’euros. Aquesta notícia sorgeix enmig de debats sobre l’expansió de l’aeroport de Barcelona, amb propostes per a prolongar una de les pistes.

Patronals i empresaris catalans coincideixen en la necessitat d’ampliar El Prat, argumentant que la seva capacitat es trobava al límit abans de la pandèmia, i que la falta d’expansió podria afectar la competitivitat de la ciutat en termes d’atracció d’inversió estrangera enfront d’altres capitals europees, com Madrid.

Comparteix a les xarxes

Notícies relacionades

Catalunya és la segona regió del món en atracció d’inversió tecnològica per al sector de la salut digital

Notícies

Catalunya és la segona regió del món en atracció d’inversió tecnològica per al sector de la salut digital

Barcelona se situa com la millor ciutat d’Europa per a la inversió immobiliària en residències d’universitaris

Notícies

Barcelona se situa com la millor ciutat d’Europa per a la inversió immobiliària en residències d’universitaris

Barcelona Catalonia
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.