23
desembre
2021
Comparteix a les xarxes
B2Brouter, de Sabadell, entre les deu millors d’Europa en facturació electrònica
L'empresa de Sabadell B2Brouter, ha estat reconeguda com una de les deu millors plataformes de facturació electrònica a Europa.

La coneguda revesteixi CIO Application Europe, ha reconegut a B2Brouter com una de les deu millors empreses europees en facturació europea. L’article ha destacat la gestió de B2Brouter per a actuar com a proveïdor principal de solucions de facturació electrònica.
La plataforma B2Brouter ofereix ja els seus serveis a més de 120.000 usuaris a tot el món, des d’empreses multinacionals com Panrico, Bon Àrea, Condis, Endesa o l’Hospital Sant Pau, fins a petits autònoms.
La plataforma ofereix una solució simple i assequible per a enviar i rebre documents electrònics, de manera ràpida i segura. En els últims quatre anys, la internacionalització de l’empresa ha estat un dels principals motius del seu creixement exponencial.
El gerent de la companyia, Oriol Bausà, celebra la distinció destacant que “Estic agraït per aquest reconeixement europeu per part d’una revista que és un referent a Europa com mig especialitzat en tecnologia”. A més de la distinció per part de CIO Application Europe, també ha rebut el premi a l’Emprenedor de l’Any 2021 per part de la Xarxa Onion.
Notícies relacionades

El districte tecnològic 22@ duplica la contractació d’oficines i assoleix els 93.000 m2 gràcies a les telecomunicacions i la IA

Penguin Random House inverteix 36 milions al seu centre de distribució de llibres de Barcelona, el més avançat d’Europa

Sanofi ubicarà a Barcelona el seu hub d’excel·lència global especialitzat en intel·ligència artificial (IA) i R+D

Subscriu-te al nostre Newsletter
Subscriu-te
Segueix-nos a les xarxes socials