06
març
2025
Comparteix a les xarxes
Barcelona Catalonia posiciona a MIPIM la capital catalana i la seva àrea metropolitana en el mapa mundial de les Life Sciences i les tecnologies de la salut
La fira immobiliària, una de les més importants d’Europa, se celebra a Cannes entre els dies 11 i 14 de març

Barcelona Catalonia, format per la Generalitat de Catalunya, a través de l’INCASÒL, l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), assistirà un any més i per 18a vegada a la fira immobiliària MIPIM. L’esdeveniment, que enguany se celebra entre els dies 11 i 14 de març i que reuneix anualment més de 20.000 participants de la indústria immobiliària internacional, és considerat un referent per a la inversió i el desenvolupament urbà.
Barcelona Catalonia presentarà a MIPIM, sota el lema Where else? Barcelona Catalonia, els seus projectes estratègics arreu del territori català, amb diferents oportunitats d’inversió per a tots els sectors, presentant Barcelona i Catalunya com una àrea ideal per a les inversions i els nous projectes, tot reafirmant el seu compromís amb els models de desenvolupament inclusiu, sostenible i cohesionador.
En aquest sentit, Barcelona Catalonia consolida el seu model de col·laboració publicoprivada, que suma les propostes de les diferents administracions i els projectes de companyies privades del sector. L’estand de MIPIM aplegarà empreses amb vocació internacional i administracions municipals, metropolitanes i supramunicipals, que col·laboren en projectes urbanístics a Catalunya.
En el marc del programa oficial de MIPIM, Barcelona Catalonia organitza la conferència ‘Barcelona Catalonia. Life Sciences: the roadmap for reindustrialisation’, que tindrà lloc el dia 12 de març, de 16 h a 17 h, al Salon Croisette (P3) del Palais des Festivals. Aquesta conferència posarà l’accent en el paper de la indústria de les Ciències de la Vida com a catalitzador de la reindustrialització de Barcelona, la seva àrea metropolitana i Catalunya. A més, donarà a conèixer noves oportunitats d’inversió i els actors clau de la cadena de valor de la indústria i l’ecosistema de les tecnologies de la salut. En definitiva, mostrarà com el sector de les Ciències de la Vida està configurant l’economia metropolitana de Barcelona i liderant una nova reindustrialització de Barcelona i Catalunya.
Amfitriona de la conferència: Sílvia Labé, directora de Màrqueting, Comunicació i Intel·ligència Competitiva de Biocat. Ponents: Iker Cano, CEO i cofundador de Cosymbio Labs. Oliver Pou, responsable sènior d’Innovació Oberta a Barcelona Health Hub.
Notícies relacionades

Catalunya se situa com un dels hubs d’innovació en salut més competitius d’Europa

El sector audiovisual català creix un 14% en un any: 8.636 M€ de negoci, el 3% del PIB i 41.000 professionals

El Mobile World Congress preveu un impacte de 550 M€ i superar els 101.000 assistents de l’any passat

Subscriu-te al nostre Newsletter
Subscriu-te
Segueix-nos a les xarxes socials