21
agost
2024


Comparteix a les xarxes

Entre gener i juny de 2024, Catalunya va rebre 9,1 milions de turistes internacionals, la qual cosa representa un augment del 12,4% respecte al mateix període de l’any anterior, segons dades provisionals de l’Institut Nacional d’Estadística (INE). Al juny, la regió va acollir a 2 milions de visitants, un 10% més en comparació amb el mateix mes de 2023.

Dades que corroboren que Catalunya continua sent el destí més popular per a turistes internacionals a Espanya. En total, el país va atreure a 42,5 milions de visitants en la primera meitat de l’any, un augment del 13%. 

En quant a la durada de les estades, els turistes van romandre entre quatre i set nits, amb un augment del 27% en l’ús d’habitatges turístics i un lleu increment del 8% en hotels. A més, el 17% es va allotjar en habitatges no comercials.Els visitants britànics van encapçalar les arribades, amb 8,5 milions de turistes, un 10% més que l’any passat.

Per altra banda, a Catalunya, la despesa mitjana per visitant va ser de 1.263 euros al juny, un increment del 2,5% en comparació amb l’any anterior, la qual cosa va generar un còmput de despesa de 2,5 mil milions d’euros a la regió.

Comparteix a les xarxes

Notícies relacionades

Catalunya és la segona regió del món en atracció d’inversió tecnològica per al sector de la salut digital

Notícies

Catalunya és la segona regió del món en atracció d’inversió tecnològica per al sector de la salut digital

Barcelona se situa com la millor ciutat d’Europa per a la inversió immobiliària en residències d’universitaris

Notícies

Barcelona se situa com la millor ciutat d’Europa per a la inversió immobiliària en residències d’universitaris

Barcelona Catalonia
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.